Blogaren aurkezpena

Hasieran aukeratu nuen gaia zentzumenak izan zen. Baina gehiago pentsatu eta gero, gaia aldatzea erabaki nuen.
Lantzeko aukeratu dudan gaia “Ipuinak ulertarazteko mekanismoak” da, hain zuzen ere, ipuinak kontatzeko zenbat era dauden eta nola kontatu behar diren. Interesgarri iruditu zait gai honen inguruan lan egitea Haur Hezkuntzan ipuinak duen garrantzia ikusirik. Irakasleentzat baliabide edo tresna erabilgarria da, eta beraz, mekanismo ezberdinak ezagutzea eta hauetan trebatzea ezinbestekoa da, nire ustez.
Hasiera batean, galdera hauek erantzuten saiatu naiz: zenbat era ezberdin daude ipuinak lantzeko? Irakurri ala kontatu? irakaslea zertan trebatu behar da? Hauek erantzuten saiatu naizen bitartean galdera gehiago sortu zaizkit.
Aurkitutako informazioa bildu, komunean jarri eta interesgarriena azpimarratzea da nire asmoa, blog honen bitartes, noski.

No hay comentarios: